28 november 2013

Hej bloggen.
 
Jag sitter just nu i mitt rum med tända ljus och Loka och tittar på en video på Karin Warnmarks youtubekanal. Älskar Karin Warnmarks blogg och filmer. Sjukt inspirerande människa. Ska verkligen försöka att ta efter en del av hennes kämparglöd när det gäller träning. Ska försöka komma igång efter jul (har önskat mig gymkort i julklapp).
 
Har varit en omtumlande dag idag med besked som jag inte vet hur jag mår av. Har inga direkta svar så får vänta några dagar/veckor innan jag får veta säkert. Efter det har jag inte en aning hur jag ska gå vidare. Hade behövt prata med honom ikväll, men det får troligen vänta tills imorgon istället. Ska dock ta mig en sväng ut till stallet när min pappa har kommit hem med bilen. Ska leta upp pannlampan här hemma med och ta med ut, så får vi se om vi inte kan ge oss ut på en tur trots mörkret.
 
 
PUBLICERAT 2013-11-28 | 17:20:10 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen.
 
Jag sitter just nu i mitt rum med tända ljus och Loka och tittar på en video på Karin Warnmarks youtubekanal. Älskar Karin Warnmarks blogg och filmer. Sjukt inspirerande människa. Ska verkligen försöka att ta efter en del av hennes kämparglöd när det gäller träning. Ska försöka komma igång efter jul (har önskat mig gymkort i julklapp).
 
Har varit en omtumlande dag idag med besked som jag inte vet hur jag mår av. Har inga direkta svar så får vänta några dagar/veckor innan jag får veta säkert. Efter det har jag inte en aning hur jag ska gå vidare. Hade behövt prata med honom ikväll, men det får troligen vänta tills imorgon istället. Ska dock ta mig en sväng ut till stallet när min pappa har kommit hem med bilen. Ska leta upp pannlampan här hemma med och ta med ut, så får vi se om vi inte kan ge oss ut på en tur trots mörkret.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0