16 september 2014

Hej dagboken!
Jag har såååå mycket att tänka på. Något som jag har noll koll på. Det är så mycket som snurrar i huvudet nu så det får knappt plats. Jag är livrädd men samtidigt borde man kanske slänga sig ut och se vad det leder till...

Jag är glad att jag har en sambo som stöttar mig vad jag än bestämmer mig för i alla fall. Världens bästa <3
PUBLICERAT 2014-09-16 | 09:29:11 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej dagboken!
Jag har såååå mycket att tänka på. Något som jag har noll koll på. Det är så mycket som snurrar i huvudet nu så det får knappt plats. Jag är livrädd men samtidigt borde man kanske slänga sig ut och se vad det leder till...

Jag är glad att jag har en sambo som stöttar mig vad jag än bestämmer mig för i alla fall. Världens bästa <3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0