10 september 2014

Hej!
Jag startade den här dagen med att släppa av mamma och pappa på flygplatsen. De är i Turkiet och har det gött. Lite avundsjuk minsann men jag får en liten weekend med min kärlek om några veckor, så det känns bra ändå. Har mycket blandade känslor just nu, men tror ändå att jag börjar vänja mig vid tanken att kanske sälja Mårten.  Det kommer inte ske nu, utan jag har bestämt mig för att ge träningen en sista chans. Jag kommer försöka träna hyffsat regelbundet i höst/vinter och verkligen öva upp min ridteknik som har fallerat lite nu. Ska försöka att hela tiden tänka på hur jag sitter, inverkar och hur det känns i de olika övningarna.
 
Men, först och främst ska Mårten bli frisk. Planen nu är att låta honom vila fram till den 24e då det kommer en massör som ska kolla igenom hela honom. Fram tills dess ska han masseras och bara ha det gott. Beroende på vad damen säger om Mårten så åker jag till veterinären med honom. Sedan får vi se.
 
Nu ska jag fortsätta min dag av att göra absolut ingenting. See ya!
PUBLICERAT 2014-09-10 | 15:42:24 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Jag startade den här dagen med att släppa av mamma och pappa på flygplatsen. De är i Turkiet och har det gött. Lite avundsjuk minsann men jag får en liten weekend med min kärlek om några veckor, så det känns bra ändå. Har mycket blandade känslor just nu, men tror ändå att jag börjar vänja mig vid tanken att kanske sälja Mårten.  Det kommer inte ske nu, utan jag har bestämt mig för att ge träningen en sista chans. Jag kommer försöka träna hyffsat regelbundet i höst/vinter och verkligen öva upp min ridteknik som har fallerat lite nu. Ska försöka att hela tiden tänka på hur jag sitter, inverkar och hur det känns i de olika övningarna.
 
Men, först och främst ska Mårten bli frisk. Planen nu är att låta honom vila fram till den 24e då det kommer en massör som ska kolla igenom hela honom. Fram tills dess ska han masseras och bara ha det gott. Beroende på vad damen säger om Mårten så åker jag till veterinären med honom. Sedan får vi se.
 
Nu ska jag fortsätta min dag av att göra absolut ingenting. See ya!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0