14 september 2014

Hej dagboken!
Jag sitter i soffan framför TVn och bara tar det piano. Varit riktigt dålig idag - blev lite för bra igår minsann... Inte fått något vettigt gjort alls, förutom stallet. Inte ens röstat har jag gjort. Men det är okej så länge jag inte klagar på vad det blir tänker jag. Imorgon ska jag tillbaka till sjukgymnasten så ska hon tejpa min fot. Känns inte så kul direkt. Inte alls. Men det blir nog bra.

Nu ska jag se om jag kan hitta något gott i köket, för jag är hungrig.
PUBLICERAT 2014-09-14 | 20:17:36 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej dagboken!
Jag sitter i soffan framför TVn och bara tar det piano. Varit riktigt dålig idag - blev lite för bra igår minsann... Inte fått något vettigt gjort alls, förutom stallet. Inte ens röstat har jag gjort. Men det är okej så länge jag inte klagar på vad det blir tänker jag. Imorgon ska jag tillbaka till sjukgymnasten så ska hon tejpa min fot. Känns inte så kul direkt. Inte alls. Men det blir nog bra.

Nu ska jag se om jag kan hitta något gott i köket, för jag är hungrig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0