8 september 2014

Hej dagboken.
Jag kan inte sluta tänka på hur jag ska göra. Det snurrar i mitt huvud dygnet runt känns det som. Så svårt, har jag verkligen givit honom en ärlig chans? Ska jag försöka ett tag till? Riskerar jag att tappa min motivation igen? Helvete vad svårt det är...
PUBLICERAT 2014-09-08 | 14:42:17 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej dagboken.
Jag kan inte sluta tänka på hur jag ska göra. Det snurrar i mitt huvud dygnet runt känns det som. Så svårt, har jag verkligen givit honom en ärlig chans? Ska jag försöka ett tag till? Riskerar jag att tappa min motivation igen? Helvete vad svårt det är...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0