25 augusti 2014

Hej dagboken!
Idag var jag i stallet på morgonen och släppte ut hästarna. Tog Mårris till ridbanan och tänkte kolla hur han sprang efter lite vila. Han tyckte det vart kalaskul att springa runt på ridbanan och satte av i galopp direkt. Verkade inte ha ont någonstans då inte...

Fick honom till slut att trava lite men kunde inte se någon direkt hälta. På onsdag kommer en tjej ut och ska förhoppningsvis känna igenom honom, så får vi se vad som händer sen.

Annars idag ska jag till nya lägenheten en runda. Snart, snart, snart flyttar vi in! Längtar så jag spricker lite grann.
PUBLICERAT 2014-08-25 | 15:13:36 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej dagboken!
Idag var jag i stallet på morgonen och släppte ut hästarna. Tog Mårris till ridbanan och tänkte kolla hur han sprang efter lite vila. Han tyckte det vart kalaskul att springa runt på ridbanan och satte av i galopp direkt. Verkade inte ha ont någonstans då inte...

Fick honom till slut att trava lite men kunde inte se någon direkt hälta. På onsdag kommer en tjej ut och ska förhoppningsvis känna igenom honom, så får vi se vad som händer sen.

Annars idag ska jag till nya lägenheten en runda. Snart, snart, snart flyttar vi in! Längtar så jag spricker lite grann.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0