Ledsen

Man blir så ledsen när man alltid får höra hur fel det man gör är. Att aldrig lyckas och hela tiden bli påmind om det. Den sista tiden nu kan inte gå tillräckligt fort alltså. Fyfan. Ska aldrig sätta mig i en sånhär situation igen. Människor gör mig mörkrädd.
PUBLICERAT 2014-08-20 | 22:45:02 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Man blir så ledsen när man alltid får höra hur fel det man gör är. Att aldrig lyckas och hela tiden bli påmind om det. Den sista tiden nu kan inte gå tillräckligt fort alltså. Fyfan. Ska aldrig sätta mig i en sånhär situation igen. Människor gör mig mörkrädd.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0