Om Frida!

Jag som driver bloggen heter Frida Holgersson, och är 19år! :) Ridit har jag gjort sedan barnsben, 5 år gammal var jag när jag började på ridskolan i min dåvarande hemstad. Sedan November 2010 har jag halvblodskorsningen Mårten, som är min första egna häst.

Förutom hästarna håller jag även på en del med fotografi, och har tagit studenten 2012 från Mediainriktning på John Bauergymnasiet. Som yngre fotograferade jag mycket hästar och husdjur, men har gått över till framför allt naturfotografi de senaste åren.

Jag är ingen toppenbloggare och har mina perioder då jag är sämre på att skriva, men jag har under åren ändå fastnat för bloggen och hoppas att jag någon gång kan bli en intressant bloggare. På bloggen får du följa mig och Mårtens vardag, motgångar som framgångar!



PUBLICERAT 2012-06-02 | 17:22:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag som driver bloggen heter Frida Holgersson, och är 19år! :) Ridit har jag gjort sedan barnsben, 5 år gammal var jag när jag började på ridskolan i min dåvarande hemstad. Sedan November 2010 har jag halvblodskorsningen Mårten, som är min första egna häst.

Förutom hästarna håller jag även på en del med fotografi, och har tagit studenten 2012 från Mediainriktning på John Bauergymnasiet. Som yngre fotograferade jag mycket hästar och husdjur, men har gått över till framför allt naturfotografi de senaste åren.

Jag är ingen toppenbloggare och har mina perioder då jag är sämre på att skriva, men jag har under åren ändå fastnat för bloggen och hoppas att jag någon gång kan bli en intressant bloggare. På bloggen får du följa mig och Mårtens vardag, motgångar som framgångar!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Trackback
RSS 2.0