18 september 2014

Hej bloggen!
Idag har varit väldigt upp och ner. Började så himla bra med kärleken och lugn morgon. Fortsatte fint fram till sen eftermiddag då jag fick sämsta beskedet och gjorde mig ledsen. Så tog jag min dagliga tripp ut till stallet och det var verkligen terapi idag. Bara jag, ensam i stallet med min bästa hästkompis. Gjorde det fint i boxen, borstade kompisen och gjorde honom finast i stallet och bara gjorde allt lugnt och i egen takt. Behövde det idag!

Imorgon blir väldigt anorlunda mot vad som var planerat, men får försöka göra det värt ändå!

Nu ska jag strax sova. Hej för idag!
PUBLICERAT 2014-09-18 | 21:44:33 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
Idag har varit väldigt upp och ner. Började så himla bra med kärleken och lugn morgon. Fortsatte fint fram till sen eftermiddag då jag fick sämsta beskedet och gjorde mig ledsen. Så tog jag min dagliga tripp ut till stallet och det var verkligen terapi idag. Bara jag, ensam i stallet med min bästa hästkompis. Gjorde det fint i boxen, borstade kompisen och gjorde honom finast i stallet och bara gjorde allt lugnt och i egen takt. Behövde det idag!

Imorgon blir väldigt anorlunda mot vad som var planerat, men får försöka göra det värt ändå!

Nu ska jag strax sova. Hej för idag!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0