3 september 2014

Nu är vi på plats. Nu har vi flyttat in. Åtminstone har jag gjort det! Fredrik har tagit det mesta också nu, äntligen... Men han säger fortfarande hem till Lammhult, han säger fortfarande "hem till dig" när vi ska till mina föräldrar. Jag bor inte där längre, jag bor i lägenheten som vi kallar vår. Jag hoppas det blir så i huvudet på min älskade snart också.

Mårten flyttar snart. Bara några ynka veckor kvar innan vi lastar in allt och lämnar Hågeryd för att testa på nya ställen. Jag tror det kommer bli bra för oss. Jag tror att det kommer passa oss bra och jag tror att Mårten kommer trivas!

Nu väntar jag på att Elaine ska komma förbi, så ska vi äta lunch och prata strunt. Jag är glad att jag har en sådan fin vän som hon! Så jag längtar tills hon kommer nu. Också lite för att jag är jättehungrig, men mest för att Elaine rockar.

Tack för idag, dagboken! Nu återgår jag till hästhoppningen. Spännande!
PUBLICERAT 2014-09-03 | 12:21:56 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är vi på plats. Nu har vi flyttat in. Åtminstone har jag gjort det! Fredrik har tagit det mesta också nu, äntligen... Men han säger fortfarande hem till Lammhult, han säger fortfarande "hem till dig" när vi ska till mina föräldrar. Jag bor inte där längre, jag bor i lägenheten som vi kallar vår. Jag hoppas det blir så i huvudet på min älskade snart också.

Mårten flyttar snart. Bara några ynka veckor kvar innan vi lastar in allt och lämnar Hågeryd för att testa på nya ställen. Jag tror det kommer bli bra för oss. Jag tror att det kommer passa oss bra och jag tror att Mårten kommer trivas!

Nu väntar jag på att Elaine ska komma förbi, så ska vi äta lunch och prata strunt. Jag är glad att jag har en sådan fin vän som hon! Så jag längtar tills hon kommer nu. Också lite för att jag är jättehungrig, men mest för att Elaine rockar.

Tack för idag, dagboken! Nu återgår jag till hästhoppningen. Spännande!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0