20 augusti 2014

Hej.
Jag har funderat mycket på att börja skriva lite igen. Bara för mig själv såklart. Berätta vad som händer hos mig och Mårten. Jag ska göra det när jag sitter vid datorn, just nu gör jag icke det. Men det kommer nog bli mer framåt hösten nu, för nu flyttar jag och Fredrik snart till eget och det blir nog lite enklare att skriva då. Känns bra!

Vi hörs snart igen.
PUBLICERAT 2014-08-20 | 15:49:22 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej.
Jag har funderat mycket på att börja skriva lite igen. Bara för mig själv såklart. Berätta vad som händer hos mig och Mårten. Jag ska göra det när jag sitter vid datorn, just nu gör jag icke det. Men det kommer nog bli mer framåt hösten nu, för nu flyttar jag och Fredrik snart till eget och det blir nog lite enklare att skriva då. Känns bra!

Vi hörs snart igen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0