11 september 2014

God kväll.
Imorgon är det pedikyrdags för Mårten. Då ska han bli fin om fossingarna. Ska åka dit lite extra tidigt och massera honom innan så att han kan stå med back on track-täcket lite innan han ska ut i hagen igen. Jag är sååå sugen på att träna ihop med min kompis men får träna själv så länge han är skadad. Det är förvisso jag också men kan ju göra magövningar och så. Träna upp styrkan rejält nu.

Vi hörs en annan dag!
PUBLICERAT 2014-09-11 | 21:55:05 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God kväll.
Imorgon är det pedikyrdags för Mårten. Då ska han bli fin om fossingarna. Ska åka dit lite extra tidigt och massera honom innan så att han kan stå med back on track-täcket lite innan han ska ut i hagen igen. Jag är sååå sugen på att träna ihop med min kompis men får träna själv så länge han är skadad. Det är förvisso jag också men kan ju göra magövningar och så. Träna upp styrkan rejält nu.

Vi hörs en annan dag!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0