16 november 2014

Hej bloggen!
Tiden går men tyvärr inte tillräckligt fort. Känns som tiden går såå långsamt när det gäller Mårtens skada. Idag sprang han i hagen för första gången. Skitskitskit. Men jag är grymt klantig av mig så får ju skylla mig själv! Håller alla tummar och tår för att han är ok på onsdag när vet kommer förbi. Vill rida så mycket nu! Vill träna och rida hela tiden. 

Har för övrigt börjat jobba med ett nytt jobb nu. Det är fantastiskt roligt och det är verkligen något för mig! Ska kämpa på nu så jag kan leva på det fullt ut. Men det löser sig nog, hoppas jag!!

Tack och hej för ikväll.
PUBLICERAT 2014-11-16 | 00:36:40 | KATEGORI | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
Tiden går men tyvärr inte tillräckligt fort. Känns som tiden går såå långsamt när det gäller Mårtens skada. Idag sprang han i hagen för första gången. Skitskitskit. Men jag är grymt klantig av mig så får ju skylla mig själv! Håller alla tummar och tår för att han är ok på onsdag när vet kommer förbi. Vill rida så mycket nu! Vill träna och rida hela tiden. 

Har för övrigt börjat jobba med ett nytt jobb nu. Det är fantastiskt roligt och det är verkligen något för mig! Ska kämpa på nu så jag kan leva på det fullt ut. Men det löser sig nog, hoppas jag!!

Tack och hej för ikväll.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0