Länge sedan!

Heje! Snacka dålig uppdatering, haha! Men jag ska berätta varför för er - min häst är litet skadad och ej ridbar vilket gör att jag inte har sådär jättemycket att skriva om. På tisdag åker vi till en hästklinik för första gången och kollar upp det. Så jag hoppas inte på en dödsdom. Annars då? Vi fick ett nytt litet tillskott i stallet inatt. Fy fasen vad söt hon är. En riktigt liten finis. Helt kär i sötnosen!
 






PUBLICERAT 2013-05-08 | 23:00:43 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heje! Snacka dålig uppdatering, haha! Men jag ska berätta varför för er - min häst är litet skadad och ej ridbar vilket gör att jag inte har sådär jättemycket att skriva om. På tisdag åker vi till en hästklinik för första gången och kollar upp det. Så jag hoppas inte på en dödsdom. Annars då? Vi fick ett nytt litet tillskott i stallet inatt. Fy fasen vad söt hon är. En riktigt liten finis. Helt kär i sötnosen!
 






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Sandra

åh sån finis!

2013-05-10 @ 22:55:15
URL: http://aylen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0