11 maj 2013

Idag gick jag en promenix med min pålle som skötte sig utmärkt trots att han inte har blivit riden eller lämnat gården på några veckor! Försökte se om han var halt i skritten, men det är väl kanske inte det enklaste att göra insåg jag, haha... Alla planer inför tisdag är nu klara och jag inväntar bara att dagarna ska gå fort dit så jag får reda på om och vad för något som är fel. Hoppas på det bästa. 
 
Annars händer inte mycket. Eller ja, jag jobbar mest nu men inte mig emot. Pengarna behövs nu när en veterinärräkning kommer samt att jag fortfarande ska betala sadeln. Utgifterna rinner lätt iväg när man har häst, har jag också insett. Men vad mycket man får tillbaka!
 
Jag och Mårten för några veckor sedan. Redo för ritt i regnoväder.
PUBLICERAT 2013-05-11 | 23:29:42 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag gick jag en promenix med min pålle som skötte sig utmärkt trots att han inte har blivit riden eller lämnat gården på några veckor! Försökte se om han var halt i skritten, men det är väl kanske inte det enklaste att göra insåg jag, haha... Alla planer inför tisdag är nu klara och jag inväntar bara att dagarna ska gå fort dit så jag får reda på om och vad för något som är fel. Hoppas på det bästa. 
 
Annars händer inte mycket. Eller ja, jag jobbar mest nu men inte mig emot. Pengarna behövs nu när en veterinärräkning kommer samt att jag fortfarande ska betala sadeln. Utgifterna rinner lätt iväg när man har häst, har jag också insett. Men vad mycket man får tillbaka!
 
Jag och Mårten för några veckor sedan. Redo för ritt i regnoväder.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0