Träning både med och utan häst.

Ny vecka med nya möjligheter! Eller hur är det man säger? Har precis gjort ett styrkepass och tränat mage och ben, samt baksida armar. Försöker att träna minst en gång i veckan nu med DVDn mamma fick (den är skitbra). Förhoppningsvis får jag inte samma träningsvärk längre, och då kan jag nog klämma in ett konditionspass i veckan också.
 
Igår var jag och Mårten och tränade för Catharina Almroth. Riktigt bra träning och fick verkligen en aha-upplevelse under träningen. Hon berömde mig och tyckte att Mårten var trevlig. Sådant som är roligt att höra! Pappa tog lite kort, men han tog bara i början då det Mårten var spänd, och filmade resten sedan, så det finns inte så många kort att visa upp, tyvärr. 
 
Vi tränade på grundgrejer, eftersom det var så länge sedan som jag tränade för någon (saknar Sussi!) och Mårten gick riktigt bra i slutet. Fick lite tips om min sits vilket var jätteskönt då den har varit rätt dålig nu. Nu vet jag vad jag ska tänka och träna på under ridpassen vilket är superskönt. Känner att jag verkligen vill träna fler tillfällen för henne. 
 
Resten av förmiddagen kommer bestå av plugg. Har en film som jag inte har tittat på ännu som jag får göra nu. 
 

Från framridningen

PUBLICERAT 2013-03-04 | 11:36:17 | KATEGORI Träningar | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ny vecka med nya möjligheter! Eller hur är det man säger? Har precis gjort ett styrkepass och tränat mage och ben, samt baksida armar. Försöker att träna minst en gång i veckan nu med DVDn mamma fick (den är skitbra). Förhoppningsvis får jag inte samma träningsvärk längre, och då kan jag nog klämma in ett konditionspass i veckan också.
 
Igår var jag och Mårten och tränade för Catharina Almroth. Riktigt bra träning och fick verkligen en aha-upplevelse under träningen. Hon berömde mig och tyckte att Mårten var trevlig. Sådant som är roligt att höra! Pappa tog lite kort, men han tog bara i början då det Mårten var spänd, och filmade resten sedan, så det finns inte så många kort att visa upp, tyvärr. 
 
Vi tränade på grundgrejer, eftersom det var så länge sedan som jag tränade för någon (saknar Sussi!) och Mårten gick riktigt bra i slutet. Fick lite tips om min sits vilket var jätteskönt då den har varit rätt dålig nu. Nu vet jag vad jag ska tänka och träna på under ridpassen vilket är superskönt. Känner att jag verkligen vill träna fler tillfällen för henne. 
 
Resten av förmiddagen kommer bestå av plugg. Har en film som jag inte har tittat på ännu som jag får göra nu. 
 

Från framridningen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0