Lite motion.

Kom verkligen nyss tillbaka från en promenad med min mamma. Idag var det tungt kände jag. Tyngre än vad det brukar vara. Men det blev en runda på några km i alla fall så benen är tunga och tröttna nu. Ska vila upp dem lite innan jag åker vidare mot stallet för att rida.
 
Även idag blir det ett pass på banan. Jag känner att jag vill fortsätta där jag slutade jobba igår. Vill känna att han verkligen släpper loss och håller sig mjuk och inte står och stelnar till igen. Den risken finns om jag rider ut idag som var alternativ två annars. Ska även testa att rida ett pass till i sadeln jag red i igår, och se om den åker fram eller trycks ner eller vad det var som gjorde att jag inte tyckte den låg lika bra efter ridpasset som innan. 
 
Hoppas ni får en fantastisk vårdag idag! Det är skönt ute även om vinden är kall.
 
PUBLICERAT 2013-03-07 | 13:56:39 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom verkligen nyss tillbaka från en promenad med min mamma. Idag var det tungt kände jag. Tyngre än vad det brukar vara. Men det blev en runda på några km i alla fall så benen är tunga och tröttna nu. Ska vila upp dem lite innan jag åker vidare mot stallet för att rida.
 
Även idag blir det ett pass på banan. Jag känner att jag vill fortsätta där jag slutade jobba igår. Vill känna att han verkligen släpper loss och håller sig mjuk och inte står och stelnar till igen. Den risken finns om jag rider ut idag som var alternativ två annars. Ska även testa att rida ett pass till i sadeln jag red i igår, och se om den åker fram eller trycks ner eller vad det var som gjorde att jag inte tyckte den låg lika bra efter ridpasset som innan. 
 
Hoppas ni får en fantastisk vårdag idag! Det är skönt ute även om vinden är kall.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Bra att du har en plan inför ridpassen! Sådant är viktigt :)

Svar: Ja, jag har insett över åren att det är så mycket enklare och blir bättre pass om man planerar lite innan :)
Frida Holgersson

2013-03-07 @ 14:28:58
URL: http://ponnydressyr.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0