Goder morgon!


Just precis nu.
 
God morgon!
 
Jag har precis satt mig och börjat plugga av dagens studier. Det handlar om blodet och immunförsvaret idag. Grymt intressant som vanligt såklart. Senare idag blir det städning, förhoppningsvis en titt på en hoppträning, läkaren och sedan vidare till stallet. Ikväll ska jag ta det lugnt och spela Sims hela kvällen, haha!
 
Jag var nyss nere och vinkade hejdå till min pojkvän, och såg på termometern att det var 10(!!) minus ute nu! Det som såg så lovande ut med strålande solsken och knallblå himmel. Förhoppningsvis letar sig graderna lite uppåt och kanske kan det bli lite varmare framåt dagen. Hoppas på det i alla fall!
 
 
PUBLICERAT 2013-03-15 | 08:48:21 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just precis nu.
 
God morgon!
 
Jag har precis satt mig och börjat plugga av dagens studier. Det handlar om blodet och immunförsvaret idag. Grymt intressant som vanligt såklart. Senare idag blir det städning, förhoppningsvis en titt på en hoppträning, läkaren och sedan vidare till stallet. Ikväll ska jag ta det lugnt och spela Sims hela kvällen, haha!
 
Jag var nyss nere och vinkade hejdå till min pojkvän, och såg på termometern att det var 10(!!) minus ute nu! Det som såg så lovande ut med strålande solsken och knallblå himmel. Förhoppningsvis letar sig graderna lite uppåt och kanske kan det bli lite varmare framåt dagen. Hoppas på det i alla fall!
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0