BR Harmony collection

För vårens och sommarens kollektioner har BR valt att skapa fyra olika delar. En av delarna heter Harmony och går i blått och framför allt cobaltblå. Har innan tyckt att det har varit en väldigt svår färg, men har börjat tycka om den mer och mer.
 
I just den här kollektionen tycker jag kanske att det var lite överdrivet och lite för mycket cobaltblått. Jag tror att det hade varit snyggare om det hade varit lite mer detaljer på grejerna, men det fanns ändå en del grejer jag hade kunnat tänka mig. Dressyrschabraket tyckte jag var riktigt häftigt faktiskt!
 
PUBLICERAT 2013-03-06 | 14:22:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För vårens och sommarens kollektioner har BR valt att skapa fyra olika delar. En av delarna heter Harmony och går i blått och framför allt cobaltblå. Har innan tyckt att det har varit en väldigt svår färg, men har börjat tycka om den mer och mer.
 
I just den här kollektionen tycker jag kanske att det var lite överdrivet och lite för mycket cobaltblått. Jag tror att det hade varit snyggare om det hade varit lite mer detaljer på grejerna, men det fanns ändå en del grejer jag hade kunnat tänka mig. Dressyrschabraket tyckte jag var riktigt häftigt faktiskt!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Sandra

jag tycker det är helt underbart, har letat länge efter ridbyxor i den färgen så nu ska jag beställa ett par :D

2013-03-07 @ 20:48:57
URL: http://aylen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0