5 januari 2013

Det blev inga bilder idag heller. Som vanligt. Det som idag skulle vara fint väder med 4 plusgrader visade sig vara grådassigt, dimmigt och -1 istället. Eftersom det var fruset i marken kunde jag inte rida och eftersom jag var själv i stallet kunde jag inte ta bilder och samtidigt hålla i Mårten. Så det blev inget. Galet tråkigt men det är så livet är! Tog en tråkig hagbild istället, haha. 
 
PUBLICERAT 2013-01-05 | 16:26:41 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev inga bilder idag heller. Som vanligt. Det som idag skulle vara fint väder med 4 plusgrader visade sig vara grådassigt, dimmigt och -1 istället. Eftersom det var fruset i marken kunde jag inte rida och eftersom jag var själv i stallet kunde jag inte ta bilder och samtidigt hålla i Mårten. Så det blev inget. Galet tråkigt men det är så livet är! Tog en tråkig hagbild istället, haha. 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0