Suveräna svenskar!

Och där hade Henrik von Eckerman 50 världscuppoäng! Så grymt bra jobbat. Roffe var det inte heller så illa pinkat för - 43 poäng och nu hoppas vi ju verkligen att alla fyra svenskarna kommer till världscupsfinal i Göteborg! Jag ska åka dit med min mamma och blir bara mer och mer taggad varje dag. 
 
Vi missar tyvärr dressyrfinalen då det inte fanns biljetter till det när vi beställde, men vi ser i alla fall hoppningen vilket jag inte har något emot. Åh, vad roligt det kommer att bli!
 
PUBLICERAT 2013-02-09 | 22:35:43 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och där hade Henrik von Eckerman 50 världscuppoäng! Så grymt bra jobbat. Roffe var det inte heller så illa pinkat för - 43 poäng och nu hoppas vi ju verkligen att alla fyra svenskarna kommer till världscupsfinal i Göteborg! Jag ska åka dit med min mamma och blir bara mer och mer taggad varje dag. 
 
Vi missar tyvärr dressyrfinalen då det inte fanns biljetter till det när vi beställde, men vi ser i alla fall hoppningen vilket jag inte har något emot. Åh, vad roligt det kommer att bli!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0