Hur lyckas han?



 För några dagar sedan hittade jag Mårten såhär i hagen. Jag vet inte hur han lyckats med på något vänster har han fått av nosgrimman från huvudet och går alltså med grimman hängandes bakom öronen bara. Tjejerna i stallet berättade att det inte är första gången som det händer och ingen av oss förstår hur han gör. Kliar han sig mot ett träd? Ber han haggrannen om hjälp? Använder han hovarna för att klä av sig den??? Ni förstår den stora mystiken i det här hoppas jag. Haha.
 
PS. Lägg märke till att ha inte kommer till mig i hagen, men sedan inte kan låta mig vara när jag är hos honom (?!?!?!)
PUBLICERAT 2013-02-09 | 15:33:00 | KATEGORI Videos | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 För några dagar sedan hittade jag Mårten såhär i hagen. Jag vet inte hur han lyckats med på något vänster har han fått av nosgrimman från huvudet och går alltså med grimman hängandes bakom öronen bara. Tjejerna i stallet berättade att det inte är första gången som det händer och ingen av oss förstår hur han gör. Kliar han sig mot ett träd? Ber han haggrannen om hjälp? Använder han hovarna för att klä av sig den??? Ni förstår den stora mystiken i det här hoppas jag. Haha.
 
PS. Lägg märke till att ha inte kommer till mig i hagen, men sedan inte kan låta mig vara när jag är hos honom (?!?!?!)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: fridan

kalle lyckades alltid med samma grej :P numera går han utan grimma för vågar inte riskera att han ska fastna på ngt sätt..

Svar: Jag tror att det var så att haggrannen (vi har inte mellanrum mellan hagarna utan de kan nosa på varandra) har bitit tag samtidigt som Mårren dragit upp huvudet. De stod nämligen så här om dagen och naffsade på varandra. Nu har han dock flyttat så förhoppningsvis ska det fungera utan den här överraskningen nu! :)
Frida Holgersson

2013-02-09 @ 16:19:52
URL: http://kaloescha.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0