Heldag i ridhuset.

Jag kom hem för en halvtimme sedan och har suttit i ridhus sedan kl. 11.30. Är rejält nerkyld och fruktansvärt trött men jag har haft det väldigt skoj idag! Jag har lärt mig mycket av att lyssna på Catharina och det känns som en givande dag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och förbereda mig inför morgondagen då jag börjar studera på distans. Jag kommer nog somna gott ikväll tror jag.
 
Den frånvarande uppdateringen tar jag tag i imorgon. Nu ska jag ta det lugnt och vänta på ponnyakuten. 
 
 
 
PUBLICERAT 2013-02-10 | 17:32:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kom hem för en halvtimme sedan och har suttit i ridhus sedan kl. 11.30. Är rejält nerkyld och fruktansvärt trött men jag har haft det väldigt skoj idag! Jag har lärt mig mycket av att lyssna på Catharina och det känns som en givande dag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och förbereda mig inför morgondagen då jag börjar studera på distans. Jag kommer nog somna gott ikväll tror jag.
 
Den frånvarande uppdateringen tar jag tag i imorgon. Nu ska jag ta det lugnt och vänta på ponnyakuten. 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0