Fullspäckat dagsschema!

 
Idag har jag en fullproppad dag att se fram emot! Jag har massor att göra men allting känns roligt och givande. Jag kommer åka till stallet nu på morgonen för att hinna med allt senare under dagen. Ska rida Mårten men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Det återstår att se hur det blir när jag väl kommer dit. Mina planer för dagen är annars följande: 
  • Vid kl. 12.00 ska jag vara hos en barndomsvän för att rida ut på en av hennes fantastiska hästar. Vi ska bara skritta en lång runda och snacka skit. Sånt är välbehövligt ibland!
  • Kl. 15.00 börjar en clinic med inriktning på sits på min tävlingsklubb. Ska åka dit tillsammans med stalltjejerna så det kommer säkert bli superskoj!
  • Efter clinicen ska jag köra raka vägen till Lammhult och min pojkvän. Massa vänner kommer dit ikväll och ska lana, så jag hänger med där även om jag inte spelar med dem. Brukar vara grymt trevligt!
Någonstans mitt emellan allt det här så ska jag försöka hinna köpa en Subwaymacka och äta. Längtar redan nu efter den då det är min absoluta favorit bland köpemat. Så galet gott!
 
 
PUBLICERAT 2013-02-09 | 09:06:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag har jag en fullproppad dag att se fram emot! Jag har massor att göra men allting känns roligt och givande. Jag kommer åka till stallet nu på morgonen för att hinna med allt senare under dagen. Ska rida Mårten men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Det återstår att se hur det blir när jag väl kommer dit. Mina planer för dagen är annars följande: 
  • Vid kl. 12.00 ska jag vara hos en barndomsvän för att rida ut på en av hennes fantastiska hästar. Vi ska bara skritta en lång runda och snacka skit. Sånt är välbehövligt ibland!
  • Kl. 15.00 börjar en clinic med inriktning på sits på min tävlingsklubb. Ska åka dit tillsammans med stalltjejerna så det kommer säkert bli superskoj!
  • Efter clinicen ska jag köra raka vägen till Lammhult och min pojkvän. Massa vänner kommer dit ikväll och ska lana, så jag hänger med där även om jag inte spelar med dem. Brukar vara grymt trevligt!
Någonstans mitt emellan allt det här så ska jag försöka hinna köpa en Subwaymacka och äta. Längtar redan nu efter den då det är min absoluta favorit bland köpemat. Så galet gott!
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0