Det bästa sättet att starta dagen på.

 
Sitter just nu och smuttar på den här godingen. Jag älskar smoothi på morgonen, man blir alldeles lagom mätt och håller sig så i några timmar - lagom till lunch. Idag hade jag i vaniljyoghurt, banan och hallon. Sedan la jag lite granatäpplekärnor längst upp på toppen. Fantastiskt gott!
 
PUBLICERAT 2013-02-26 | 10:33:27 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Sitter just nu och smuttar på den här godingen. Jag älskar smoothi på morgonen, man blir alldeles lagom mätt och håller sig så i några timmar - lagom till lunch. Idag hade jag i vaniljyoghurt, banan och hallon. Sedan la jag lite granatäpplekärnor längst upp på toppen. Fantastiskt gott!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Erika Cao

Såg supergott ut!

Svar: Det är supergott kan jag säga! :)
Frida Holgersson

2013-03-06 @ 09:21:52
URL: http://erikacao.blogspot.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0