3 februari 2013

Idag är det födelsedagsfirande av min farfar som står på schemat. Vi åker så vi är där mellan 12.00 och 13.00 så ska vi äta smörgåstårta när vi kommer dit. De har nyss, nyss, nyss flyttat, så vi ska kika på deras nya lägenhet för första gången också. Blir intressant.
 
Vad jag ska göra med Mr M. vet jag icke ännu. Det får vi se. Det går ju bara att skritta så får se om det kanske blir en promenad eller något sådant. Har vi tur kanske det hinns med en liten ridtur innan det blir mörkt!
PUBLICERAT 2013-02-03 | 10:49:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det födelsedagsfirande av min farfar som står på schemat. Vi åker så vi är där mellan 12.00 och 13.00 så ska vi äta smörgåstårta när vi kommer dit. De har nyss, nyss, nyss flyttat, så vi ska kika på deras nya lägenhet för första gången också. Blir intressant.
 
Vad jag ska göra med Mr M. vet jag icke ännu. Det får vi se. Det går ju bara att skritta så får se om det kanske blir en promenad eller något sådant. Har vi tur kanske det hinns med en liten ridtur innan det blir mörkt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0