19 februari 2013

Idag vaknade jag med den värsta träningsvärken jag har haft på flera år. Jag har till och med vaknat inatt för att musklerna gör ont. Det är dock ganska skönt, för då vet jag ju att jag verkligen ansträngde dem igår. Jag började känna av den redan under dagen igår men idag är den nog som värst tror jag. Försöker springa upp i trappan här hemma, så kanske den blir lite bättre.
 
Jag har även gått med på att hoppa idag! Eller gått med och gått med, Alice frågade om någon ville hoppa med henne och jag tyckte att det lät roligt. Vi ska bygga upp ett hinder i en av hagarna och hoppa lite över. Kommer bli skoj! Hoppas att Mårten är på hopphumör idag också. Han vilade igår men jag tror inte han blir speciellt extra pigg för det. Det brukar inte märkas av. Han är en sådan häst som kan vila i form och är allra finast när han inte gjort någonting på ett tag. 
 
Hur det ska gå att hoppa med den träningsvärken jag har är ett annat litet problem som jag inte vet alls hur det kommer sluta. Fingers crossed and hope for the best!
 
PUBLICERAT 2013-02-19 | 11:51:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag vaknade jag med den värsta träningsvärken jag har haft på flera år. Jag har till och med vaknat inatt för att musklerna gör ont. Det är dock ganska skönt, för då vet jag ju att jag verkligen ansträngde dem igår. Jag började känna av den redan under dagen igår men idag är den nog som värst tror jag. Försöker springa upp i trappan här hemma, så kanske den blir lite bättre.
 
Jag har även gått med på att hoppa idag! Eller gått med och gått med, Alice frågade om någon ville hoppa med henne och jag tyckte att det lät roligt. Vi ska bygga upp ett hinder i en av hagarna och hoppa lite över. Kommer bli skoj! Hoppas att Mårten är på hopphumör idag också. Han vilade igår men jag tror inte han blir speciellt extra pigg för det. Det brukar inte märkas av. Han är en sådan häst som kan vila i form och är allra finast när han inte gjort någonting på ett tag. 
 
Hur det ska gå att hoppa med den träningsvärken jag har är ett annat litet problem som jag inte vet alls hur det kommer sluta. Fingers crossed and hope for the best!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0