15 februari 2013

God förmiddag bloggen! Jag sitter just nu i soffan och har precis gjort klart mina skoluppgifter för dagen. Känns väldigt skönt när man hinner klart på förmiddagen så slipper man tänka på det mer och har hela dagen till annat!
 
Idag är jag dessutom hästfri hela dagen, då jag har lovat att Angelica (en tjej som hjälper till i stallet, som tyvärr blivit lite rädd efter en otäck avåkning) att hon skulle få låna Mårten. Så han agerar terapihäst idag och jag har tid att förbereda mig för ikväll när jag och min pojkvän ska ut på en liten resa. Ska bli superskoj, även om jag saknar Mårten lite. Tur jag träffar honom imorgon!
 
PUBLICERAT 2013-02-15 | 11:21:58 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God förmiddag bloggen! Jag sitter just nu i soffan och har precis gjort klart mina skoluppgifter för dagen. Känns väldigt skönt när man hinner klart på förmiddagen så slipper man tänka på det mer och har hela dagen till annat!
 
Idag är jag dessutom hästfri hela dagen, då jag har lovat att Angelica (en tjej som hjälper till i stallet, som tyvärr blivit lite rädd efter en otäck avåkning) att hon skulle få låna Mårten. Så han agerar terapihäst idag och jag har tid att förbereda mig för ikväll när jag och min pojkvän ska ut på en liten resa. Ska bli superskoj, även om jag saknar Mårten lite. Tur jag träffar honom imorgon!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0