6 december 2013

Så länge behövde jag vänta på mitt vinterlandskap! Under natten har det blåst och snöat och det ligger decimetervis med snö på vissa ställen här i Småland. Helt galet. Ska åka ut till stallet och se hur det ser ut där ute. Ser fram emot att rida i snö, men tyvärr tror jag att blåsten kommer göra den ritten ganska så jobbig.
 
Massören kunde tyvärr inte komma idag på grund av stormen (fullt giltigt skäl) så hon kommer på måndag istället. Allt avklaras på måndag med andra ord. Ännu mer att se fram emot! Men, mina vänner. Nu hade jag tänkt att klä på mig, borsta tänderna och håret och åka och köpa lite julklappsgrejer och sedan svischa vidare mot stallet.
 
Drog upp persiennern imorse och såg ingenting. Snacka om insnöad!
 
PUBLICERAT 2013-12-06 | 11:41:53 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så länge behövde jag vänta på mitt vinterlandskap! Under natten har det blåst och snöat och det ligger decimetervis med snö på vissa ställen här i Småland. Helt galet. Ska åka ut till stallet och se hur det ser ut där ute. Ser fram emot att rida i snö, men tyvärr tror jag att blåsten kommer göra den ritten ganska så jobbig.
 
Massören kunde tyvärr inte komma idag på grund av stormen (fullt giltigt skäl) så hon kommer på måndag istället. Allt avklaras på måndag med andra ord. Ännu mer att se fram emot! Men, mina vänner. Nu hade jag tänkt att klä på mig, borsta tänderna och håret och åka och köpa lite julklappsgrejer och sedan svischa vidare mot stallet.
 
Drog upp persiennern imorse och såg ingenting. Snacka om insnöad!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Friskey

Haha jäklar! Jag som tyckte att jag hade mycket snö på rutan, men du har minst dubbelt så mycket! xD

Svar: Haha, ja det var en del kan jag ju säga...
Frida Holgersson

2013-12-07 @ 20:19:52
URL: http://friskey.horseworld.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0