5 december 2013

Idag tar det mot att åka till stallet. Inte för att jag inte vill rida, inte för att det är drygt att köra dit, utan för att vädret är fruktansvärt. Det ska tydligen bli storm här idag, och just nu ser det inte speciellt lockande ut att rida i det här vädret. Regn och blåst är nog bland det värsta att rida i. Allt annat brukar vara okej, men just regn och blåst får mig att frysa bara jag tänker på det.
 
Men, det är bara att ta sig i kragen och köra ut. Det blir inte bättre ändå. Right?
PUBLICERAT 2013-12-05 | 13:18:46 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag tar det mot att åka till stallet. Inte för att jag inte vill rida, inte för att det är drygt att köra dit, utan för att vädret är fruktansvärt. Det ska tydligen bli storm här idag, och just nu ser det inte speciellt lockande ut att rida i det här vädret. Regn och blåst är nog bland det värsta att rida i. Allt annat brukar vara okej, men just regn och blåst får mig att frysa bara jag tänker på det.
 
Men, det är bara att ta sig i kragen och köra ut. Det blir inte bättre ändå. Right?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0