Tips från coachen.

Har nyss ägnat en timme åt att kolla på en dokumentär om Rodrigo Pessoa. Han har varit min favorit bland toppryttarna i många, många år och det var en självklarhet för mig att se dokumentären om hans resa med hästarna. Jag måste verkligen rekommendera den då den vart otroligt inspirerande och man fick höra en fantastisk historia om en ryttare och framgång. Här hittar du den.
 
Hippsons ord om dokumentären:
"I den här dokumentären från Spruce Meadows TV, om Rodrigo Pessoa, berättar han om hur det var att växa upp med den framgångsrike ryttaren Nelson Pessoa som sin pappa. Han pratar om förväntningar och vikten av att skapa sig en egen identitet och inte bara bli "Nelson Pessoas son". Samtidigt är han mycket tacksam över den struktur som redan fanns runt omkring honom gällande hästar och sponsorer."
 
'
Bild lånad från Google.

PUBLICERAT 2013-04-14 | 13:01:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har nyss ägnat en timme åt att kolla på en dokumentär om Rodrigo Pessoa. Han har varit min favorit bland toppryttarna i många, många år och det var en självklarhet för mig att se dokumentären om hans resa med hästarna. Jag måste verkligen rekommendera den då den vart otroligt inspirerande och man fick höra en fantastisk historia om en ryttare och framgång. Här hittar du den.
 
Hippsons ord om dokumentären:
"I den här dokumentären från Spruce Meadows TV, om Rodrigo Pessoa, berättar han om hur det var att växa upp med den framgångsrike ryttaren Nelson Pessoa som sin pappa. Han pratar om förväntningar och vikten av att skapa sig en egen identitet och inte bara bli "Nelson Pessoas son". Samtidigt är han mycket tacksam över den struktur som redan fanns runt omkring honom gällande hästar och sponsorer."
 
'
Bild lånad från Google.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0