14 april 2013

Nyss hemkommen från ett möte om vårt DIV III-lag. Så galet peppad på att tävla med laget nu! Så härliga människor som ska vara med och jag blev verkligen taggad. Jag ska inte vara med på första deltävlingen med Mårten, men kommer åka med ändå för att heja och agera hästskötare. Kommer bli superskoj tror jag. 
 
Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag åkte till stallet efter kl. 14 och åkte direkt till mötet med Alice vid kl.18. Hann gör allt jag skulle i stallet och mockade även hans hage litet. Inte speciellt roligt men det måste ju göras! Vi har även avmaskat hästarna i stallet idag, så nu är det gjort. Ingen höjdare direkt tyckte hästarna men det är ju också en sådan grej som måste göras, haha. 
 
Imorgon har jag hästledigt (jag har så jäkla fullt upp så hinner helt enkelt inte) och Hannah tar hand om min pålle. Han är i goda händer vilket är skönt att veta. Jag börjar på mitt nya jobb imorgon och har dessutom min examination i naturkunskapskursen så det är mycket som händer. Hoppas att det går bra alltihopa bara. Lite nervös över båda två (mest examinationen).
 
Bjuder på en fin cover dagen i ära. Söndag och allt ju.
 
PUBLICERAT 2013-04-14 | 20:34:52 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nyss hemkommen från ett möte om vårt DIV III-lag. Så galet peppad på att tävla med laget nu! Så härliga människor som ska vara med och jag blev verkligen taggad. Jag ska inte vara med på första deltävlingen med Mårten, men kommer åka med ändå för att heja och agera hästskötare. Kommer bli superskoj tror jag. 
 
Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag åkte till stallet efter kl. 14 och åkte direkt till mötet med Alice vid kl.18. Hann gör allt jag skulle i stallet och mockade även hans hage litet. Inte speciellt roligt men det måste ju göras! Vi har även avmaskat hästarna i stallet idag, så nu är det gjort. Ingen höjdare direkt tyckte hästarna men det är ju också en sådan grej som måste göras, haha. 
 
Imorgon har jag hästledigt (jag har så jäkla fullt upp så hinner helt enkelt inte) och Hannah tar hand om min pålle. Han är i goda händer vilket är skönt att veta. Jag börjar på mitt nya jobb imorgon och har dessutom min examination i naturkunskapskursen så det är mycket som händer. Hoppas att det går bra alltihopa bara. Lite nervös över båda två (mest examinationen).
 
Bjuder på en fin cover dagen i ära. Söndag och allt ju.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0