10 april 2013

 
God morgon bloggen! Idag vaknade jag upp till solsken och ett ringande alarm. Solskenet var nice, inte alarmet. Jag har sovit som en stock inatt (när jag väl somnade) och är riktigt utvilad, vilket är grymt skönt. Man behöver sådana nätter ibland. 
 
Idag har jag en del som ska göras. Jag måste ta tag i mig själv och städa mitt rum, sedan måste jag också plugga inför examinationsprovet på måndag och få i mig något litet innan jag och mamma ska äta lunch vid tolv. Sedan har jag insläppet i stallet i eftermiddag också. Och dessutom ska jag ju rida. Jag hoppas på ett lika bra ridpass idag som igår. Jag har varit lite tveksam såhär i efterhand till igår då jag hade graman på. Jag använde den aldrig utan den hängde slak hela tiden (höll inte ens i den i skritten, fick hålla lite i den i traven och galoppen så den inte skulle ramla ner), men jag har funderat om han kanske ändå gick så fint bara för den (kanske har någon magisk kraft som gör att hästen går bra trots att den inte används). Upp till bevis i eftermiddag!
PUBLICERAT 2013-04-10 | 09:55:50 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
God morgon bloggen! Idag vaknade jag upp till solsken och ett ringande alarm. Solskenet var nice, inte alarmet. Jag har sovit som en stock inatt (när jag väl somnade) och är riktigt utvilad, vilket är grymt skönt. Man behöver sådana nätter ibland. 
 
Idag har jag en del som ska göras. Jag måste ta tag i mig själv och städa mitt rum, sedan måste jag också plugga inför examinationsprovet på måndag och få i mig något litet innan jag och mamma ska äta lunch vid tolv. Sedan har jag insläppet i stallet i eftermiddag också. Och dessutom ska jag ju rida. Jag hoppas på ett lika bra ridpass idag som igår. Jag har varit lite tveksam såhär i efterhand till igår då jag hade graman på. Jag använde den aldrig utan den hängde slak hela tiden (höll inte ens i den i skritten, fick hålla lite i den i traven och galoppen så den inte skulle ramla ner), men jag har funderat om han kanske ändå gick så fint bara för den (kanske har någon magisk kraft som gör att hästen går bra trots att den inte används). Upp till bevis i eftermiddag!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0