På bättre humör och med mer motivation.

Idag är humöret lite bättre från min sidaImorgon hade jag tänkt att jag skulle fotografera lite av det jag köpte i Ullared när jag var där med min mamma, moster och pojkvän. Ikväll ligger jag bara i sängen och gör ingenting. Har kollat på Djurakuten (såklart) och kollat runt på lite bloggar.
 
Ridpasset på Herr Mårten idag var inget vidare. Han kändes fruktansvärt stel, ville inte böja igenom i högersidan utan vred lite på huvudet och fuskade. Slutade med att jag i världens frustation hoppade av och gick in med honom. Släppte ut honom i hagen illa kvickt men hann med att ge honom lite godis på vägen dit. Var så arg, så arg och jag visste redan då att det var onödigt. Han har stått sedan i fredags och hela förra veckan kändes han trött och inte med alls, så det var inte mer än väntat att han inte skulle vara på topp idag.
 
Det är bara att ta nya tag och hoppas det är bättre imorgon. Jag tänke rida med en gummisnodd då, för att han ska hjälpas ner i den låga formen lite själv. Kanske slappnar han av lite då. Vi får se.
 



PUBLICERAT 2012-09-17 | 23:56:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är humöret lite bättre från min sidaImorgon hade jag tänkt att jag skulle fotografera lite av det jag köpte i Ullared när jag var där med min mamma, moster och pojkvän. Ikväll ligger jag bara i sängen och gör ingenting. Har kollat på Djurakuten (såklart) och kollat runt på lite bloggar.
 
Ridpasset på Herr Mårten idag var inget vidare. Han kändes fruktansvärt stel, ville inte böja igenom i högersidan utan vred lite på huvudet och fuskade. Slutade med att jag i världens frustation hoppade av och gick in med honom. Släppte ut honom i hagen illa kvickt men hann med att ge honom lite godis på vägen dit. Var så arg, så arg och jag visste redan då att det var onödigt. Han har stått sedan i fredags och hela förra veckan kändes han trött och inte med alls, så det var inte mer än väntat att han inte skulle vara på topp idag.
 
Det är bara att ta nya tag och hoppas det är bättre imorgon. Jag tänke rida med en gummisnodd då, för att han ska hjälpas ner i den låga formen lite själv. Kanske slappnar han av lite då. Vi får se.
 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0