Läste lite fel...

Det är andra gången jag läser fel på rubriken och missuppfattar totalt. Gör ni det med?

 
Jag läser Hästtransport i Efterlyst. Gången innan när jag läste fel var när första artikeln kom ut om att en hästtransportör var anmält för våldtäkt. Tänk er min frågade min innan jag insåg att det stod just hästtransportör och inte hästtransport.
PUBLICERAT 2012-09-12 | 11:35:00 | KATEGORI Nyheter | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det är andra gången jag läser fel på rubriken och missuppfattar totalt. Gör ni det med?

 
Jag läser Hästtransport i Efterlyst. Gången innan när jag läste fel var när första artikeln kom ut om att en hästtransportör var anmält för våldtäkt. Tänk er min frågade min innan jag insåg att det stod just hästtransportör och inte hästtransport.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0