Iväg

Nu på förmiddagen ska jag åka med Alice i stallet på hoppträning!
Jag ska inte träna själv, men kolla på vilket är fruktansvärt lärorikt. 
Kommer förhoppningsvis hem med massor av inspiration till mitt senare ridpass.
 
Jag och Mårren på vår senaste hoppträning! 
PUBLICERAT 2012-09-26 | 09:00:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu på förmiddagen ska jag åka med Alice i stallet på hoppträning!
Jag ska inte träna själv, men kolla på vilket är fruktansvärt lärorikt. 
Kommer förhoppningsvis hem med massor av inspiration till mitt senare ridpass.
 
Jag och Mårren på vår senaste hoppträning! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0