Skit

Jag är så trött på det här!! Jag har under flera år haft problem med urinvägarna och har haft urinvägsinfektion till och från hela tiden. De tre senaste veckorna nu har jag haft ont av just detta och har gått regelbundet till läkare hela tiden. Det är också anledningen till varför jag inte har kunnat rida som jag borde, då det helt enkelt gör för ont. Nu har jag påbörjat en ny behandling, och tänkte att jag skulle köra en start med Mårten nu i veckan. Självklart får jag ont idag och Mårten får stå en dag till... Jag är så sjukt trött på det här. Jag orkar inte ha ont hela tiden och jag vill kunna rida min häst, saknar att rida honom. Blir så jävla arg.
 
Behövde få skriva av mig lite.
PUBLICERAT 2012-11-14 | 15:00:51 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är så trött på det här!! Jag har under flera år haft problem med urinvägarna och har haft urinvägsinfektion till och från hela tiden. De tre senaste veckorna nu har jag haft ont av just detta och har gått regelbundet till läkare hela tiden. Det är också anledningen till varför jag inte har kunnat rida som jag borde, då det helt enkelt gör för ont. Nu har jag påbörjat en ny behandling, och tänkte att jag skulle köra en start med Mårten nu i veckan. Självklart får jag ont idag och Mårten får stå en dag till... Jag är så sjukt trött på det här. Jag orkar inte ha ont hela tiden och jag vill kunna rida min häst, saknar att rida honom. Blir så jävla arg.
 
Behövde få skriva av mig lite.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0