Dagen

Idag var Mårtens sista vilodag! Eftersom han fick sprutan i tisdags, skulle han ta det lugnt i tre dagar. Jag planerade skritt, men blev sjuk i onsdags och har inte kunnat rida.

Imorgon ska jag morgonfodra och fira min pålle som fyller 13år och så ska han longeras som planerat. Senare blir det farsdagmiddag med släkt och sedan morgonfodring + insläpp på söndag!

Mårten såg ut som en liten älg när han var föl! Så söt.

PUBLICERAT 2012-11-09 | 23:47:57 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var Mårtens sista vilodag! Eftersom han fick sprutan i tisdags, skulle han ta det lugnt i tre dagar. Jag planerade skritt, men blev sjuk i onsdags och har inte kunnat rida.

Imorgon ska jag morgonfodra och fira min pålle som fyller 13år och så ska han longeras som planerat. Senare blir det farsdagmiddag med släkt och sedan morgonfodring + insläpp på söndag!

Mårten såg ut som en liten älg när han var föl! Så söt.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0