1 december - delar av årets önskelista

Imorgon (om några timmar) är det 1 december och jag är så glad för det! Jag älskar jul och allt som hör därtill. Jag, som säkert många andra relaterar december till den stora julmånaden (konstigt, huh) vilket gör att jag har julkänslor praktiskt taget hela december! Skoj tycker jag.
 
Har en lång önskelista till tomten i år, men är så realistisk och vet att många grejer kommer förbli önskningar. Tyvärr dock! Haha. Många av sakerna kommer från Hööks, lätt den bästa hästbutiken i mina ögon. Snygga grejer med bra kvalité. Jag skulle säkert också välja Kingsland och Pikeur om jag hade haft råd, men jag tycker att Hööks har många snygga grejer. 
 
Här är några grejer på önskelistan:
 
 
 
 
 
PUBLICERAT 2012-11-30 | 22:35:35 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon (om några timmar) är det 1 december och jag är så glad för det! Jag älskar jul och allt som hör därtill. Jag, som säkert många andra relaterar december till den stora julmånaden (konstigt, huh) vilket gör att jag har julkänslor praktiskt taget hela december! Skoj tycker jag.
 
Har en lång önskelista till tomten i år, men är så realistisk och vet att många grejer kommer förbli önskningar. Tyvärr dock! Haha. Många av sakerna kommer från Hööks, lätt den bästa hästbutiken i mina ögon. Snygga grejer med bra kvalité. Jag skulle säkert också välja Kingsland och Pikeur om jag hade haft råd, men jag tycker att Hööks har många snygga grejer. 
 
Här är några grejer på önskelistan:
 
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0