Onsdagen 25 juli

Idag är det återigen riktig sommarvärme ute och jag längtar tills jag kan åka ifrån jobbet och lägga mig i solen istället för att sitta i en kontorstol.

Jag hade tänkt hoppa lite med Mårten idag. Träna mitt öga ytterligare och om jag har tur kanske Alice kan hjälpa mig under passets gång. Hon är en baddare på att hoppa den där tösen.

Vi hörs sedan!

PUBLICERAT 2012-07-25 | 13:53:52 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det återigen riktig sommarvärme ute och jag längtar tills jag kan åka ifrån jobbet och lägga mig i solen istället för att sitta i en kontorstol.

Jag hade tänkt hoppa lite med Mårten idag. Träna mitt öga ytterligare och om jag har tur kanske Alice kan hjälpa mig under passets gång. Hon är en baddare på att hoppa den där tösen.

Vi hörs sedan!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0