Ingen ridning

Idag blev det ingen ridning för min del! Men jag vart en stund i stallet ändå. Det behövs alltid hjälp med lite sysslor och vi målar fortfarande om. Det är det sista nu, så det är nog klart inom några dagar! :)

Tog lite bilder idag som jag tänkte jag kunde visa upp! Allting är dock lite halvstökigt och väldigt tomt, eftersom allting håller på att målas om, men man ser i alla fall hur det ser ut! 


Stallet från ena sidan. Dörr ut till stallbacken till väntster,
dörr ut till gödselstacken till höger.
Mårtens box längst bort till vänster i bild!


Andra sidan. Vita dörren längst bort är in till sadelkammare, 
blå dörren är ut till hölogen.



Mårtens box! Nästan färdigmålad.


Ena sidan av sadelkammaren. Mina grejer rakt fram!


Andra sidan av sadelkammaren.


PUBLICERAT 2012-07-17 | 22:47:37 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blev det ingen ridning för min del! Men jag vart en stund i stallet ändå. Det behövs alltid hjälp med lite sysslor och vi målar fortfarande om. Det är det sista nu, så det är nog klart inom några dagar! :)

Tog lite bilder idag som jag tänkte jag kunde visa upp! Allting är dock lite halvstökigt och väldigt tomt, eftersom allting håller på att målas om, men man ser i alla fall hur det ser ut! 


Stallet från ena sidan. Dörr ut till stallbacken till väntster,
dörr ut till gödselstacken till höger.
Mårtens box längst bort till vänster i bild!


Andra sidan. Vita dörren längst bort är in till sadelkammare, 
blå dörren är ut till hölogen.



Mårtens box! Nästan färdigmålad.


Ena sidan av sadelkammaren. Mina grejer rakt fram!


Andra sidan av sadelkammaren.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0