26 februari 2012

Igår var det Göteborg Horse Show som gällde. Idag hade jag velat åka tillbaka igen. Stämningen där är så fantastisk och mässan är to die for. Hittade inget som jag skulle men vad gör det när jag fick med massa annat hem istället. Nu väntar jag på mitt paket från horze och sen får jag nog vänta till mars studiebidrag har kommit innan jag shoppar loss igen.

Min häst har varit igång hela veckan och så ska det förbli. Fick lite nya bilder nu i veckan, hoppas på fler innan jag flyttar Mårten för det gör jag snart! Två veckor så bor han i Hågeryd istället och visst kommer jag sakna ARK men nystart är alltid skönt. Jag återkommer med mer nyheter snart!

Peace
PUBLICERAT 2012-02-26 | 23:38:10 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var det Göteborg Horse Show som gällde. Idag hade jag velat åka tillbaka igen. Stämningen där är så fantastisk och mässan är to die for. Hittade inget som jag skulle men vad gör det när jag fick med massa annat hem istället. Nu väntar jag på mitt paket från horze och sen får jag nog vänta till mars studiebidrag har kommit innan jag shoppar loss igen.

Min häst har varit igång hela veckan och så ska det förbli. Fick lite nya bilder nu i veckan, hoppas på fler innan jag flyttar Mårten för det gör jag snart! Två veckor så bor han i Hågeryd istället och visst kommer jag sakna ARK men nystart är alltid skönt. Jag återkommer med mer nyheter snart!

Peace
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0