Täcken, fleece.

Sex st galet snygga täcken som jag inte skulle tacka nej till att ha i min täckesgarderob. Mhm!
Både lyx och budget.
 
PUBLICERAT 2012-12-24 | 19:28:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sex st galet snygga täcken som jag inte skulle tacka nej till att ha i min täckesgarderob. Mhm!
Både lyx och budget.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Amanda

Gillar verkligen Schockemöhles och HV Polos! (:

Svar: Ja de är snygga utan tvekan!
Frida Holgersson

2012-12-29 @ 10:01:47
URL: http://amandajohannas.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0