Morrn' morrn'!

Jag sitter än så länge i soffan framför Malou, men har redan hunnit gå en runda trots allt.

Idag blir det tidigt till stallet då jag ska försöka klippa både Mårten och klippa klart det sista på en kompis häst. Om klippmaskinen fungerar (hoppas).

Min pojkväns katt har ett lite annorlunda sätt att säga till att han vill komma in...

PUBLICERAT 2012-12-18 | 11:07:56 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag sitter än så länge i soffan framför Malou, men har redan hunnit gå en runda trots allt.

Idag blir det tidigt till stallet då jag ska försöka klippa både Mårten och klippa klart det sista på en kompis häst. Om klippmaskinen fungerar (hoppas).

Min pojkväns katt har ett lite annorlunda sätt att säga till att han vill komma in...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0