Då och nu

Det har hänt ganska mycket sedan jag fick Mårten. Jag hittade en bild från verkligen början då jag hade honom - vintern 2010. Detta är den första bilden tagen på oss två ihop. Hade kanske haft honom någon månad eller två. Jämförde det med en bild från i somras, det senaste fototillfället, och det har hänt sjukt mycket med honom! Två år senare ser det bättre ut än vad det gjorde i början - vilket är väldigt skönt att ha bildbevis på!

Mårten och jag vintern 2010:
(Såhär sprang han mest hela tiden i början, haha)
 
Mårten och jag sommaren 2012:
PUBLICERAT 2012-12-25 | 16:20:00 | KATEGORI Blickar tillbaka | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det har hänt ganska mycket sedan jag fick Mårten. Jag hittade en bild från verkligen början då jag hade honom - vintern 2010. Detta är den första bilden tagen på oss två ihop. Hade kanske haft honom någon månad eller två. Jämförde det med en bild från i somras, det senaste fototillfället, och det har hänt sjukt mycket med honom! Två år senare ser det bättre ut än vad det gjorde i början - vilket är väldigt skönt att ha bildbevis på!

Mårten och jag vintern 2010:
(Såhär sprang han mest hela tiden i början, haha)
 
Mårten och jag sommaren 2012:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: STOCKHOLMSJENNA

vilken skillnad! snyggt jobbat

Svar: Tack så mycket! Verkligen roligt!
Frida Holgersson

2012-12-27 @ 10:45:43
URL: http://stockholmsjenna.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0