Bra och dåligt.

Idag har det varit en bradålig dag. Jag och min pojkvän skulle till min barndomsklubb på luciashow vid klockan tre, och planen var att åka till stallet vid halv ett för att hinna rida. Så blev det inte, och vi tilliten till stallet förrän klockan halv två, vilket gjorde att jag inte hann rida - dåligt.
 
Jag mockade, la in nytt spån, fyllde vattenspann (gjorde min pojkvän faktiskt ;)), gjorde i ordning matspannar samt fyra höpåsar. Sedan gick jag ut i hagen och hälsade på min fina häst. Idag var han grymt pillig! Han började med att pilla på mina händer och leta efter mat, när det inte var skoj smakade han på min jacka, mitt hår, luvan, skorna och till slut började han även putta lite, för att få mig roligare. Han skulle dessutom hela tidenstrå i knäet, vilket han inte brukar. 
 
Tog in honom och hans boxgranne till slut, vilket gjorde Mårten glad. Massa hö och vatten i boxen. Efter lucian körde vi hem till mig och hämtade ett bett jag ska prova. Får utvärdera i veckan.
 

 

PUBLICERAT 2012-12-09 | 23:54:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har det varit en bradålig dag. Jag och min pojkvän skulle till min barndomsklubb på luciashow vid klockan tre, och planen var att åka till stallet vid halv ett för att hinna rida. Så blev det inte, och vi tilliten till stallet förrän klockan halv två, vilket gjorde att jag inte hann rida - dåligt.
 
Jag mockade, la in nytt spån, fyllde vattenspann (gjorde min pojkvän faktiskt ;)), gjorde i ordning matspannar samt fyra höpåsar. Sedan gick jag ut i hagen och hälsade på min fina häst. Idag var han grymt pillig! Han började med att pilla på mina händer och leta efter mat, när det inte var skoj smakade han på min jacka, mitt hår, luvan, skorna och till slut började han även putta lite, för att få mig roligare. Han skulle dessutom hela tidenstrå i knäet, vilket han inte brukar. 
 
Tog in honom och hans boxgranne till slut, vilket gjorde Mårten glad. Massa hö och vatten i boxen. Efter lucian körde vi hem till mig och hämtade ett bett jag ska prova. Får utvärdera i veckan.
 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0