Onsdagen 1 augusti.

Hej bloggen!
Sitter för tillfället på jobbet, har snart jobbat klart mitt arbete för idag. Sista veckan nu och sedan blir jag arbetslös (arbetssökande) för en förhoppningsvis liten tid framöver. I helgen åker jag till Liseberg med fina vänner och nästa helg blir det träningsläger för mig och Mårtis. Ser fram emot det.

Annars då? Ja, livet rullar på som vanligt. Igår red jag ut en liten galopprunda på prinsen. Han skötte sig ok, men orkade inte riktigt ta i med bakbenen. Jag gissar på lite träningsvärk efter träningen i måndags. Idag blir det nog bara lite enklare arbete för honom så får vi hoppa lite övningar imorgon.

Vi hörs senare mina vänner!
PUBLICERAT 2012-08-01 | 12:12:12 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
Sitter för tillfället på jobbet, har snart jobbat klart mitt arbete för idag. Sista veckan nu och sedan blir jag arbetslös (arbetssökande) för en förhoppningsvis liten tid framöver. I helgen åker jag till Liseberg med fina vänner och nästa helg blir det träningsläger för mig och Mårtis. Ser fram emot det.

Annars då? Ja, livet rullar på som vanligt. Igår red jag ut en liten galopprunda på prinsen. Han skötte sig ok, men orkade inte riktigt ta i med bakbenen. Jag gissar på lite träningsvärk efter träningen i måndags. Idag blir det nog bara lite enklare arbete för honom så får vi hoppa lite övningar imorgon.

Vi hörs senare mina vänner!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0