Dagens

Nu ska jag alldeles strax dra mig upp emot stallet. Ska bara äta klyftpotatis först, mm! Älskar klyftpotatis. Ångrar dock nu att jag inte lät skalet vara kvar. Haha! Men jag ska i alla fall försöka ta och rida ut, som jag pratade om igår. Solen kom nyss fram och lyser mig nu rakt i ansiktet, skönt att solen äntligen är framme igen! Det ser dock inte ut att vara speciellt långvarigt då det är ruskigt mörkt på himmelen runt omkring. Men vi får väl se hur vädret blir.

Funderade på att cykla till stallet först, men kom sen att tänka på att det kanske inte är sådär skitbra att cykla och anstränga sig till max när jag är förkyld och hostar vid minsta ansträngning? Well. Jag kör moped idag, så får vi se hur det blir imorgon.

Tänkte lägga upp min första "outfitbild" någonsin. Vet att jag verkligen inte matchar, men jag orkade inte leta upp ett par gröna ridstrumpor :(

PUBLICERAT 2010-11-15 | 12:04:25 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag alldeles strax dra mig upp emot stallet. Ska bara äta klyftpotatis först, mm! Älskar klyftpotatis. Ångrar dock nu att jag inte lät skalet vara kvar. Haha! Men jag ska i alla fall försöka ta och rida ut, som jag pratade om igår. Solen kom nyss fram och lyser mig nu rakt i ansiktet, skönt att solen äntligen är framme igen! Det ser dock inte ut att vara speciellt långvarigt då det är ruskigt mörkt på himmelen runt omkring. Men vi får väl se hur vädret blir.

Funderade på att cykla till stallet först, men kom sen att tänka på att det kanske inte är sådär skitbra att cykla och anstränga sig till max när jag är förkyld och hostar vid minsta ansträngning? Well. Jag kör moped idag, så får vi se hur det blir imorgon.

Tänkte lägga upp min första "outfitbild" någonsin. Vet att jag verkligen inte matchar, men jag orkade inte leta upp ett par gröna ridstrumpor :(

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-15 @ 14:58:30
URL: http://brusella.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0