Mina favorittidningar - Hippson v.s Tidningen Ridsport.

Jag har under några månaders tid funderat på vilken webtidning som är min favorit. Jag har valt mellan två olika stora tidningar - Hippson.se och Tidningen Ridsport.se och har inte riktigt kommit fram till vilken jag anser är bäst. Nu tror jag att jag äntligen har bestämt mig. 
 
 
Mina absoluta favorit är Hippson. Anledningen? Den är så enkel som att deras innehåll intresserar mig mer än vad Ridsports gör. De uppdaterar oftare, deras bloggare är mer aktiva och texterna är välskrivna. Jag hittar alltid något jag vill läsa om när jag skrollar i Hippson. Många av nyheterna som jag har skrivit om här i bloggen har jag hittat hos just Hippson. De är fantastiska på att hitta häftiga och roliga grejer som är grymt intressanta.
 
Bland deras ridövningar hittar man dessutom alltid något intressant. Det är lätt att söka bland dem med de olika nivåerna och diciplinerna. Stor tumme upp till det! Har jag lite dålig inspiration en dag, då jag inte vet alls vad jag ska rida, hittar jag alltid något som verkar skoj och givande där. Det är även ett bra tips för alla andra!
 
 
Men, Tidningen Ridsport ska inte vara ledsna, för det finns riktigt bra bitar där med. Är det nyheter som vad som har hänt i ridsportsvärlden är det ofta där jag tittar in. Det är dessutom hos dem som en av mina favoritbloggar är (dock ganska låg uppdatering), så jag försöker kika in där någon gång i veckan i alla fall. 
PUBLICERAT 2013-02-25 | 12:48:00 | KATEGORI I Fridas huvud | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har under några månaders tid funderat på vilken webtidning som är min favorit. Jag har valt mellan två olika stora tidningar - Hippson.se och Tidningen Ridsport.se och har inte riktigt kommit fram till vilken jag anser är bäst. Nu tror jag att jag äntligen har bestämt mig. 
 
 
Mina absoluta favorit är Hippson. Anledningen? Den är så enkel som att deras innehåll intresserar mig mer än vad Ridsports gör. De uppdaterar oftare, deras bloggare är mer aktiva och texterna är välskrivna. Jag hittar alltid något jag vill läsa om när jag skrollar i Hippson. Många av nyheterna som jag har skrivit om här i bloggen har jag hittat hos just Hippson. De är fantastiska på att hitta häftiga och roliga grejer som är grymt intressanta.
 
Bland deras ridövningar hittar man dessutom alltid något intressant. Det är lätt att söka bland dem med de olika nivåerna och diciplinerna. Stor tumme upp till det! Har jag lite dålig inspiration en dag, då jag inte vet alls vad jag ska rida, hittar jag alltid något som verkar skoj och givande där. Det är även ett bra tips för alla andra!
 
 
Men, Tidningen Ridsport ska inte vara ledsna, för det finns riktigt bra bitar där med. Är det nyheter som vad som har hänt i ridsportsvärlden är det ofta där jag tittar in. Det är dessutom hos dem som en av mina favoritbloggar är (dock ganska låg uppdatering), så jag försöker kika in där någon gång i veckan i alla fall. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0