7 september 2014

Hej dagboken.
Jag saknar att rida något brutalt mycket. Jag saknar att rida på riktigt, träna med en häst som kan ge mig det jag vill ha. Mårten är världens bästa vän, men jag har börjat fundera på om det kanske är dags att vandra vidare... Det skär så i hjärtat av att ens tänka tanken att sälja honom, men jag har insett att jag nog vill mer än vad jag har trott.

Jag har mycket att tänka på, för det är inget som jag bara bestämmer över en dag. Vi får se om några månader, vad som händer då.
PUBLICERAT 2014-09-07 | 21:29:50 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej dagboken.
Jag saknar att rida något brutalt mycket. Jag saknar att rida på riktigt, träna med en häst som kan ge mig det jag vill ha. Mårten är världens bästa vän, men jag har börjat fundera på om det kanske är dags att vandra vidare... Det skär så i hjärtat av att ens tänka tanken att sälja honom, men jag har insett att jag nog vill mer än vad jag har trott.

Jag har mycket att tänka på, för det är inget som jag bara bestämmer över en dag. Vi får se om några månader, vad som händer då.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0